دنیاهای شبیه سازی شده، شخصیت های شبیه سازی شده: خوانشی از رمان های نیویورک سه گانه و مرد تاریکی پل استر
پایان نامه
- دانشگاه تربیت معلم - تهران - دانشکده ادبیات و زبانهای خارجی
- نویسنده فهیمه قادری
- استاد راهنما کامران احمدگلی فاضل اسدی امجد
- سال انتشار 1393
چکیده
هدف از نگارش این مقاله بررسی وجود شخصیت ها و دنیاها با ویژگی های پسامدرن است در مشهورترین اثر پل استر نیویورک سه گانه (1990)، و اثر اخیر او مرد تاریکی (2008). این تحقیق شخصیت ها و دنیاهایی را که در این دو اثر به تصویر کشیده شده اند، بر اساس مفاهیم اصلی متفکر فرانسوی ژان بودریا مورد بررسی قرار می دهد. طبق نظریه ی شبیه سازی بودریا، واقعیت از دنیای امروزرخت بربسته و نسخه های شبیه سازی شده یا فراواقعی جایگزین واقعیت ناپدید شده می شوند. خوانشی از رمان های مذکوربر اساس این نظریه آشکار می کند که چگونه شخصیت ها و دنیاها به شکل شبیه سازی شده در این دو اثر ظاهر می شوند.
منابع مشابه
استخراج پارامتر های پارچه از تصویر شبیه سازی شده با استفاده از روش الگوریتم ژنتیک
تشخیص صحیح طرح رنگ و بافت در پارچه با نخ های رنگی از مهم ترین نیازهای طراحان و تولید کنندگان پارچه است. این مهم، امری زمان بر است و نیاز به دقت زیادی دارد. در این راستا، پردازش تصویر با استفاده از الگوریتم های فرا ابتکاری می تواند روش مفیدی را برای دستیابی به این هدف ارائه دهد. در این پژوهش، با کاربرد روشی جدید بر پایه الگوریتم ژنتیک، پارامترهای طرح رنگ، تعداد تکرار آن و طرح بافت به طور هم زمان...
متن کاملنمادها و شخصیت های اساطیری شاهنامه در رمان های سه گانه پارسیان و من
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
متن کاملمنابع من
با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید
ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده{@ msg_add @}
نوع سند: پایان نامه
دانشگاه تربیت معلم - تهران - دانشکده ادبیات و زبانهای خارجی
کلمات کلیدی
میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com
copyright © 2015-2023